سفارش تبلیغ
صبا ویژن
صفحه اصلی مطالب مربوط به حجاب زندگینامه ،وصیتنامه ،خاطرات ،دانلود نوا و نما پیرامون شهید کاظمی داستان کوتاه و مطالب پیرامون زندگی و تصمیم گیری بهتر اخبار سیاسی ، اجتماعی ، فرهنگی سیاسی دانستنیهای مربوط به اهل بیت  و غیره دانلود نوا کلیپ برنامه و غیره شعر فرهنگ، سینما پیامک برای مناسبت ها،امام زمان دانستنی های چهارده معصوم سخنرانی ها مطالب و دستورالعمهای عرفانی،اخلاقی وتهذیب نفس; سخنرانی ها مطالب و دستورالعمهای اخلاقی مانند غیبت وغیره; مطالب،کلیپ،نواها،عکس ،پیامک ،شعر ودعاهای مربوط به حضرت ولیعصر مطالب،کلیپ،نواها،عکس و... مربوط به شهدا و دفاع مقدس  خاطرات،بیانات،کلیپ،نواها،عکس و... مقام معظم رهبری  دام ظلله العالی ومطالب مربوط به بحث ولایت  دانلود نرم افزارهای موبایل مذهبی،کلیپ و نوا مطالب پیرامون شهرستان آذرشهر  دل نوشته،درد دلهای خودم  مطالب قرآنی، دانلود اذان و تلاوت قرآن   دانلود تلاوت و نغمات قرآنی

برای دیدن بهتر وبلاگ از مرورگر فایر فاکس و کروم استفاده کنید......... تا کسی رخ ننماید ز کسی دل نبرد / دلبر ما دل ما برد و به ما رخ ننمود*******اللـــهم عجل لولـــیکـــ الفرج******* نــدبه خوانیم تـــو را هر سحر آدینه / تو کدام آیــنه ای؟ صلّ علی آیـیـنه ......برگزاری دعـــــای ندبه در شهرستان آذرشهر هرهفته در مسجد سفید محله6:30 .





درباره نویسنده
پاییز 90 - گل نرگس
م.ر. بسیجی
ای رونق گلزار کجایی گل نرگس/ مردیم ز آزار کجایی گل نرگس/ از بس که به زنگار نشستیم ندیدیم/ ای آینه رخسار کجایی گل نرگس/ دیدم به سر شاخه گل بلبل سرمست/ می خواند به گلزار کجایی گل نرگس/ ............................................................ دیدند دشمنان که در این خطه لاف نیست/ شمشیر دوستان علی در غلاف نیست/ در این قبیله نخل تناور همیشه هست/ مقداد هست، مالک اشتر همیشه هست/ اینجا که کوفه نیست خوارج علم شوند/ سلمان نمرده است اباذر همیشه هست/ صف بسته‌اند این همه سردارها به شوق/ یعنی برای پیش‌کشت سر همیشه هست/ روشن‌ترین روایت عمار می‌شویم/ در عشق رهبری همه تمار می‌شویم.
تعداد پست ها: 514
تماس با نویسنده

موسیقی وبلاگ


عناوین یادداشت ها


آمار بازدید
بازدید کل :750349
بازدید دیروز :21
بازدید امروز : 19

موضوعات وبلاگ

شعر[94] . امام زمان[90] . تصویر[61] . مناسبت ها[51] . گل نرگس[50] . دل نوشته[47] . عرفان[41] . دانلودکده[39] . شهدا[36] . سیاسی[34] . خبری[31] . پیامک[30] . حضرت آقا[28] . حضرت زهرا*س*[28] . امام علی النقی*ع*[28] . قرآن[26] . حجاب[25] . محرم[24] . معصومین[19] . بیشتر بدانیم[19] . فرهنگی[16] . imam naghi[14] . انتخابات[13] . شهید کاظمی[13] . حدیث[11] . اخلاق[10] . موبایل[9] . رجب[7] . اشعار فرامرز عرب عامری[7] . حضرت امام[7] . از آذرشهر[6] . عاشقانه ها[6] . امام علی*ع*[5] . بسیج[4] . طنز[4] . نکات مدیریتی[4] . نقدشبکه های ماهواره ای[3] . قالب های مذهبی وبلاگ[3] . داستان کوتاه[3] . پاسخ به شبهات محرم[3] . امام رضا*ع*[3] . پاورپوینت[2] . پیامک[2] . امر به معروف و نهی از منکر[2] . مناجات[2] . ســـردار غلام عسگر کریمـــــیان . نتایج جشنواره . نقدشبکه های ماهواره ای . نماز . اذان . امام محمدباقر*ع* . امام کاظم*ع* . دانلودکده . ترتیل کل قرآن کریم . تلاوت . جملات زیبا .

عضویت در خبرنامه
 

لینکهای روزانه

لینک دوستان
قطره و دریا
همنشین
دل نوشته ها
موعود هادی
پوکه.با شهدا باشیم
من حلقه ام وراه به میخانه ندارم
هر شب تنهایی
سجاده ای پر از یاس
قنوت جویبار
چلچراغ شهادت
أنٌ الارض یرثها عبادی الصالحون
منتظر قائم(عج)
السلام علیکم یا اهل بیت النبوه
عیسی طلبه مشهدی
یادداشت های شخصی محسن مقدس زاده
منادی معرفت
طریق یار
عطر یاس
جرعه ای از شراب عشق
بچه های خدا
حرم الشهدا
بشری
راه فضیلت
سلام بچه ها
آشیانه سردارغم ها وسالار آشیانه قلبها
صراط
از جانبازی تا شهادت
قافله شهدا
بر و بچه های ارزشی
مذهب عشق
تـــــــــــــــربـــــــــــــــت دل
زندگی کاروانی
نوجوونی از خودتون
تریبون
بسیجیان عملیاتی
سیدالشهداء
عصر ظهور
زنده یاد * آه از بهار بی یار*
بشارت هودر
باریک بین
حاج آقا مسئلةٌ
عمارگراف
داستان سرا
12.کجایند مردان بی ادعا...
یک وبلاگ مذهبی نظامی
9.انتظار
3.طنین نبض باران
13.یااباصالح المهدی ادرکنی
25.گوهری در صدف
27.همین نزدیکیست
به سوی ظهور
بسیجی مظهر صبر و بصیرت
معرفت مهدوی
بسیجیان گمنام
کجایید ای شهیدان خدایی
شمیم یاس
سرباز صفر جنگ نرم
دلتنگ مهدی*عج*
تا شهادت
بصیرت سایبری
اسکالپل
دارالشیعه
14. طلبه صفر
شاعرانه
1.حجاب
3.ماتم کده مجازی حسین(در حسرت کربلا)
آرامشم ده
13. یامهدی
2.جانم فدای غربتت امام نقی علیه السلام
حضرت مهدی(عج)
سازمان زنان انقلاب (منطقه6)
بهشتیان
بیا تا برویم...
رزمندگان سایبری
10.این سایبریون
یاسی ترین یاس
امین
بیایین آدم شیـــم

آرشیو وبلاگ
آبان 89
پاییز 89
تابستان 90
پاییز 90
زمستان 90
اسفند 90
بهمن 90
فروردین 91
اردیبهشت 91
خرداد 91
تیر 91
مرداد 91
شهریور 91
مهر 91
آبان 91
آذر 91
دی 91
بهمن 91



لوگوی وبلاگ



لوگوی دوستان














وبلاگ فارسی

   

Lostمتن زیر مشروح سخنرانی دکتر حسن عباسی درباره نقد و بررسی سریال لاست (Lost) است که در دانشگاه سوره انجام شده است.
گمشدگان یا لاست (Lost) مجموعه‌ای تلویزیونی است که پخش آن از 22 سپتامبر 2004 از شبکه ABC آمریکا و تعداد زیادی از شبکه‌های خارجی آغاز شد وسال پیش به اتمام رسید.
این مجموعه تلویزیونی داستان 47 نفر از بازماندگان یک هواپیما را نشان می‌دهد که از سیدنی استرالیا به مقصد لس آنجلس در حال حرکت بوده که بر فراز جزیره‌ای ناشناس در اقیانوس آرام سقوط می‌کند.

افراد مختلف این مجموعه هر کدام به عنوان نماینده یک تمدن به شمار می‌روند که مخاطب بعد از دیدن این مجموعه تحت تأثیر القائات فراوانی درباره تمدن‌های مختلف قرار می‌گیرد.

مشروح سخنرانی :
... اینها با تلویزیون استراتژیک امروزبه جان جهان افتادند. از سینمای استراتژیک عبور کردند. ناتوی فرهنگی امروز در تلویزیون استراتژیک است. امروز در ایران جوانان صرفاً به پای فیلم سینمایی نمی‌نشینند، سریال‌های بالای 40،‌50 قسمت می‌بینند. دانشجوی ما می‌آید می‌گوید سه شب غذا نخوردم، 86 قسمت سریال لاست (Lost) دیدم، زحمت بکش اینها را ببین بگو این استنباط من درست است و شما هم این را می‌بینید؟
سریال‌های 24، فرنس و لاست، دوره‌ای که اینها شروع کردند، با فیلم سینمایی صرف نیست. من فقط ابعاد یکی از این سریال‌ها را اجمالی معرفی می‌کنم، خیلی از شما دیدید. منتهی ملاحظات استراتژیک پشت صحنه فیلم را می‌گویم.

سریال لاست که هم، گمشده معنا می‌دهد و هم گمشده‌ها، داستان یک هواپیمایی است که از سیدنی استرالیا راه می‌افتد برود لس آنجلس بین راه گم می‌شود و سقوط می‌کند، در یک جزیره‌ای می‌افتد پایین مجمع‌الجزایر اندونزی، گوشه‌های اقیانوس آرام. 47 نفر زنده می ماند؛ اولاً آنجایی که سقوط می‌کنند در جزایر هاوایی است که عین بهشت است، یعنی تمام این فیلم کارت پستال است. القای اینکه بهشتی که مدنظر بود، همین است. در این فیلم برای شما یک بهشت ترسیم می شود. بروید در اینترنت ببینید فقط به زبان فارسی درباره این فیلم چه خبر است! اگر افلاطون بود می‌خواست امروز "جمهورش" را بنویسد فیلم لاست را می‌ساخت. اگر سر توماس مور می‌خواست کتاب "اتوپیا" را بنویسد، لاست را می‌ساخت. اگر بیکن بود می‌خواست "آتلانتیس نو" را بنویسد، لاست را می‌ساخت.

جزیره جهانی جزیره‌ای است که اینها در آن گمشده‌اند. 47 نفر باقی ماندند، که اینها افراد و عناصری هستند از مکان‌های مختلف جمع شدند. این 47 نفر را به تمدن‌های مختلف در کره زمین تقسیم کرده‌اند.

از تمدن اسلامی با یک میلیارد و 300 میلیون نفر یک نفر را آورده است. یک افسر شکنجه‌گر عراقی زمان صدام. اسم‌ آن سعید جراح (Sayid Jarrah) که یک هنرپیشه بسیار فاسد آمریکایی است. این هنرپیشه یک رگش هندی است، یک رگش غربی است، همانند سلمان رشدی؛ این در زندگی خانوادگی‌اش یکی از فاسدترین هنرپیشه‌های غرب است. یعنی بک‌گراندی که مخاطب از او دارد، این را انتقال می‌دهد به جامعه اسلامی. یعنی نماینده‌‌‌ی یک میلیارد و 300میلیون مسلمان، در آن جزیره جهانی این آدم است. ادامه مطلب...


نویسنده » م.ر. بسیجی » ساعت 6:59 عصر روز دوشنبه 90 آذر 28

پایگاه اطلاع رسانی سپاه عاشورا: یک روزنامه آمریکایی فاش کرد که ظرف دو سال گذشته ایران توانسته است یک ماهواره جاسوسی سیا را از کار بیندازد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سپاه عاشورا به نقل از فارس، روزنامه آمریکایی کریستین ساینس مانیتور در گزارشی که به نحوه دست یافتن ایران به پهپاد RQ170 اختصاص داشت نکاتی را در خصوص توانمندی‌های ناشناخته جمهوری اسلامی ایران در حوزه جنگ الکترونیک فاش کرد.
 
بنابراین گزارش، منابع اطلاعاتی اروپایی که ساینس مانیتور نامی از آنها نبرده است گفته‌اند که ایران توانسته است با تاباندن اشعه لیزر یک ماهواره جاسوسی آمریکایی را از کار بیندازد. این توانمندی غربی‌ها را به شدت دچار تعجب کرد.
 تاکنون تنها یک کشور دیگر از توانمندی چنین کاری برخوردار بوده است. این نشریه در خصوص شیوه دست‌یابی ایران به پهباد نیز از زبان یک مهندس ایرانی که نامی از وی نبرده است، نظرات فنی خود را ابراز داشت. ادامه مطلب...


نویسنده » م.ر. بسیجی » ساعت 12:52 صبح روز یکشنبه 90 آذر 27

تیمم دو فایده و فلسفه مهم دارد:
1. فایده بهداشتى‏
خاک به جهت داشتن باکترى‏هاى فراوان، مى‏تواند آلودگى‏ها را از بین ببرد. این باکترى‏ها معمولاً در سطح زمین - که از هوا و نور آفتاب بهتر مى‏توانند استفاده کنند فراوان هستند و از این نظر مى‏تواند تا حدودى جانشین آب شود. با این تفاوت که آب حلاّل است؛ یعنى، میکروب‏ها را حل کرده و با خود مى‏برد؛ ولى خاک میکروب‏کش است و خاکى این اثر بخشى را دارد که کاملا پاک باشد. از این رو قرآن از آن به «صعیداً طیباً» (سطح زمین پاک) تعبیر کرده است.
2. فایده اخلاقى‏
تیمم یکى از عبادات است؛ زیرا انسان پیشانى خود را که شریف‏ترین عضو بدن او است با دستى که بر خاک زده، لمس مى‏کند تا فروتنى و تواضع خود را در پیشگاه او آشکار سازد و به دنبال این کار، متوجه نماز و یا سایر عباداتى مى‏شود که در آن وضو و غسل شرط است. به این ترتیب تیمم در پرورش روح تواضع و عبودیت و شکر گزارى در بندگان اثر مى‏گذارد.
تفسیر نمونه، ج 3، ص 443.

 با دل تنگت بگو دلدار می آید ز راه          ***         این حقیقت را من از گل های نرگس خوانده ام.
*** اللهم عجل لولیک الفرج  ***    

پی نوشت:
دانلود داستانی درس آموز از زندگی عقاب به صورت پاورپوینت کلیک کنید.        



نویسنده » م.ر. بسیجی » ساعت 4:31 عصر روز جمعه 90 آذر 25

کشاورزی بود که تنها یک اسب برای کشیدن گاوآهن داشت. روزی اسبش فرار کرد.
همسایه ها به او گفتند: چه بد اقبالی!
او پاسخ داد: ممکن است.
روز بعد اسبش با دو اسب دیگر برگشت. همسایه ها گفتند: چه خوش شانسی!
او گفت: ممکن است.
پسرش وقتی در حال تربیت اسبها بود افتاد و پایش شکست.
همسایه ها گفتند: چه اتفاق ناگواری.
او پاسخ داد: ممکن است.
فردای آن روز افراد دولتی برای سربازگیری به روستای آنها آمدند تا مردان را به جنگ ببرند اما پسر او را نبردند.
همسایه ها گفتند: چه خوش شانسی !
او گفت: ممکن است.
و این داستان ادامه دارد، همانطور که زندگی ادامه دارد...

 لکیلا تاسواعلی مافاتکم و لا تفرحوا بما آتاکم؛ تا به آن چه از دست می دهد مایوس نشود وبه آنچه خدا می دهد سرمست و فرحناک نگردد.
حدید23



نویسنده » م.ر. بسیجی » ساعت 12:51 صبح روز پنج شنبه 90 آذر 24

در حدیث می خوانیم: شیطان که سوگند خورد از چهار طرف(پیش رو ، پشت سر،چپ و راست)در کمین انسان باشد تا او را منحرف یا متوقف کند، فرشتگان از روی دلسوزی گفتند: پروردگارا این انسان چگونه رها خواهد شد؟خداوند فرمود: دو راه از بالای سر و پایین باز است و هرگاه انسان دستی به دعا بردارد یا صورت بر خاک نهد گناهان هفتاد ساله اش را می آمرزم.
تفسیر نور،ج4،ص31
قنوت و سجده اقا
شعر استاد شهریار در وصف قنوت آقا:

در رکوع و سجــودِ خامنـــه‌ای
من هم از دور ســرنگون دلـــم

خاصه وقتِ قنـوت او کز غیب
دست‌ها می‌شــود ستــون دلــم

او به یک دست و من هزاران دست
بــا وی افشانــم از بطــون دلـم

عرشیان می‌کشند صف به نمـــاز
از درون دل و بــــرون دلــــم

من برونی نیم، خـــدا دانــــد
کاین صـلا خیزد از درون دلم



نویسنده » م.ر. بسیجی » ساعت 1:6 صبح روز چهارشنبه 90 آذر 23

در نسل جدید جوامع غربی ، نگاه های تازه تری در مورد زندگی شکل گرفته است . این گروه از جوانان ، از آزادی های بی حد و حصر و بی بند و باری های لجام گسیخته ، شکایت دارند و خواهان توجه بیشتر به نیازهای روحی و معنوی خود هستند . 

چترحجاب را باخود برداربرخلاف آنچه که در رسانه های غربی در تبلیغات خود القاء می کنند ، میزان گرایش به پاکدامنی در میان نوجوانان غربی رو به افزایش است . این جوانان ، خواهان دوری از بی بند و باری و پوشش مناسب برای زنان و دختران هستند . یافته های گروه تحقیقاتی آی جی ( IG ) که یک مرکز تحلیلی و آماری در نیویورک است ، نشان می دهد نسل جدید دختران در نیویورک برخلاف نسل های قبلی، علاقه چندانی به خودنمایی و پوشیدن لباس های بدن نما ندارند.

ملیسا لاویجن ( MELISSA LAVIJEN ) از محققان این گروه در توضیح تحلیل های آماری مرکز خود ، اظهار داشت : " از نظر ما، آمارهای دریافتی از نسل جوان دختران نیویورکی، حاکی از آن است که آنها به پوشیدگی بیشتر روی آورده اند . " او می افزاید : « از نظر من، علت اصلی این امر، نگاه ساده انگارانه و بی بند و باری است که در چند سال اخیر با " شعار همه چیز می گذرد " رایج شده بود . اکنون در واکنش به آن موج بی بند و باری ، گرایش به پوشیدگی بیشتر در میان دختران جوان و نوجوان رواج یافته است . »

خانم لاویجن معتقد است که پس از چندین دهه از رواج فرهنگ خود نمایی و لباس های نیمه عریان ، اکنون مردم ، پوشش بهتر و مناسب تری را جستجو می کنند . محققان مرکز آی جی دلیل دیگر روی آوردن دختران جوان به پوشش بهتر را ، تمایل آنها به تغییر وضع موجود و دسترسی به امنیت بیشتر می دانند . آنها می گویند : " به طور عملی گرایش به مذهب ، رفتن به کلیسا و مقابله در برابر فرهنگ عمومی بی بند و باری ، علامـت آن است که نسل جوان قصد دارد که بر اوضاع و احوال خود ، کنترل بهتری داشته باشد . "

امروزه بعضی از دختران غربی پی برده اند که پوشش مناسب، پاکی و سلامت فرد و جامعه را به دنبال دارد . در فضایی که زنان و دختران ، بی بند و بار نیستند ، به راحتی می توانند به فعالیت های اجتماعی و اقتصادی بپردازند .
کلویی هرلی ( CHLOE HURLEY ) دانشجوی دانشگاه پنسیلوانیا ، در پائیز سال 2006 در نامه ای سرگشاده ، به حضور دانشجویان در سر کلاسها با لباسهای غیر رسمی ، اعتراض کرد . وی خواستار احیای مجدد پوشیدن لباس رسمی در محیط درس و کار شد . در بخشی از نامه کلویی آمده است : ادامه مطلب...


نویسنده » م.ر. بسیجی » ساعت 1:7 صبح روز یکشنبه 90 آذر 20

فتال نیشابورى گفته است :
ام سلمه گوید: پیامبر صلى الله علیه و آله نزد من بود. جبرئیل نازل شد. آن دو با هم گفتگو مى کردند که حسن بن على علیه السلام در زد. رفتم تا در را باز کنم . دیدم حسین علیه السلام هم با اوست . هر دو وارد شدند.

سیبچون چشمشان به جدشان پیامبر خدا افتاد، جبرئیل در نظرشان مانند دحیله کلبى آمد. دور او مى چرخیدند. جبرئیل علیه السلام گفت : یا رسول الله ! دو کودک را نمى بینى که چه مى کنند؟ فرمود: تو را همچون دحیه کلبى دیده اند. او زیاد سراغ این دو مى آید و هرگاه مى آید هدیه اى برایشان مى آورد. جبرئیل شروع کرد به اشاره کردن با دستش ، مثل کسى که چیزى را مى گیرد. ناگهان در دستش یک سیب و گلابى و انار بود
. آنها را به امام حسن علیه السلام داد، همان گونه با دستش اشاره کرد و به حسین علیه السلام هم داد. هر دو خوشحال و خندان شدند. نزد جدشان شتافتند. پیامبر، سیب و انار و گلابى را گرفت و بویید، سپس آنها را همان طور به هر یک از آن دو داد و فرمود: با آنچه دارید نزد مادرتان بروید و اگر ابتدا پیش پدرتان بروید بهتر است .
آن دو طبق دستور پیامبر خدا رفتند و چیزى از آنها را نخوردند تا پیامبر نزدشان برود، سیب و میوه هاى دیگر به همان حال بود. فرمود: یا على ! چرا از میوه نخوردى و به همسر و فرزندانت ندادى و ماجرا را فرمود. پس پیامبر و على و فاطمه و حسن و حسین علیهم السلام از آن خوردند و به ام سلمه هم دادند. انار و گلابى و سیب به همان حال باقى بود و هر چه از آن خورده مى شد باز به حالت اول بر مى گشت تا آنکه رسول خدا صلى الله علیه و آله از دنیا رفت . امام حسین علیه السلام گوید: در دوران فاطمه علیهاالسلام هم تغییر و کاهشى در آنها پیش نیامد.
چون فاطمه علیهاالسلام شهید شد، گلابى هم ناپدید شد و سیب به همان حالت نزد امام حسن علیه السلام باقى بود که تا آنکه مسموم و شهید شد. سیب باقى بود تا وقتى که در محاصره و بى آبى قرار گرفتم .
هرگاه تشنه مى شدم آن را که مى بوییدم ، شدت عطشم فرو مى نشست . چون تشنگى ام افزون شد، بر آن دندان زدم و دیگر یقین به مرگ داشتم .
امام سجاد علیه السلام گوید: این سخنان را ساعتى پیش از شهادتش از آن حضرت شنیدم . چون به شهادت رسید، بوى آن سیب از قلتگاهش مى آمد. در پى آن سیب بودند و اثرى از آن دیده نشد، ولى بوى سیب پس از حسین علیه السلام هم باقى ماند: قبر او را زیارت کردم ، دیدم بوى آن سیب از قبر او به مشام مى رسد. پس هر کس از شیعیان ما که زائران قبر او باشند بخواهند آن بو را استشمام کنند، هنگام سحر دنبال آن روند. اگر مخلص ‍ باشند، آن را خواهند یافت .



نویسنده » م.ر. بسیجی » ساعت 11:33 عصر روز شنبه 90 آذر 19

RQ170پایگاه اطلاع رسانی سپاه عاشورا: یک روزنامه آمریکایی درباره رسوایی امنیتی و رسانه ای اخیر آمریکا در تسخیر هواپیمای جاسوسی نوشت: این عملیات اطلاعاتی از مهمترین و حساس ترین عملیات های محرمانه آمریکا در قبال ایران به شمار می رفت اما به خاطر سقوط RQ-170 در خاک ایران، به نتیجه ای فضاحت بار انجامید.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سپاه عاشورا به نقل از جام نیوز، شبکه الجزیره به نقل از روزنامه "نیویورک تایمز" اعلام کرد: «در اهمیت این هواپیما برای آمریکا همین بس که مقامات به فکر افتاده بودند برای بازگرداندن باقی مانده هواپیما یا منهدم کردن آن، در خاک ایران وارد عملیات شوند. اما قبل از انجام عملیات به این نتیجه رسیدند که این اقدام، ماجراجویی بسیار خطرناکی خواهد بود

به گزارش روزنامه "نیویورک تایمز" گفت: «هواپیمای جاسوسی بدون سرنشین آمریکا که در خاک ایران سقوط کرد، جزئی از طرح بسیار حساس و دقیق مراقبت از فعالیت های هسته ای ایران به شمار می رفت که از خاک افغانستان پی گیری می شد.»

این روزنامه آمریکایی نوشته است: «این عملیات اطلاعاتی از مهمترین و حساس ترین عملیات های محرمانه آمریکا در قبال ایران به شمار می رفت اما به خاطر سقوط RQ-170 در خاک ایران، به نتیجه ای فضاحت بار انجامید.»
نیویورک تایمز تأکید کرد: «مسأله مهم این است که در آینده ای نه چندان دور، تکنولوژی حساس به کار رفته در هواپیمای فوق پیشرفته آمریکا در اختیار ایرانیان قرار خواهد گرفت
از سایت سپاه عاشورا بخوانید:6 ویژگی پرنده جاسوس سیا / چرا RQ170 حساس‌ترین پرنده ارتش آمریکاست.



نویسنده » م.ر. بسیجی » ساعت 10:45 صبح روز شنبه 90 آذر 19

اللهم عجل لولیک الفرج

ساحل چشم من از شوق به دریا زده است     چشم بسته به سرش،موج تماشا زده است
جمعه را سرمه کشیدیم ،مگر برگردی             با همان سیصد و فرسنگ نفر برگردی
زندگی نیست ،ممات است تو را کم دارد         دیدنت ارزش آواره شدن هم دارد
 از دل تنگ من ،آیا خبری هم داری؟               آشنا،پشت سرت مختصری هم داری؟
منتی بر سر ما هم بگذاری ، بد نیست           آه ،کم چشم به راهم بگذاری ،بد نیست
 نکند منتظر مردن مایی ،آقا؟                       منتظرهات بمیرند،میایی آقا؟
بنظر میرسد این فاصله ها کم شدنیست        غیر ممکنتر از این خواسته ها هم شدنیست
دارد از جاده صدای جرسی می آید               مژده ای دل که مسیحا نفسی می آید
منجی ما به خداوند قسم آمدنی ست           یوسف گم شده، ای اهل حرم! آمدنی ست
                                      صابر خراسانی



نویسنده » م.ر. بسیجی » ساعت 3:4 عصر روز پنج شنبه 90 آذر 17

فابیان دختر تازه مسلمان شده فرانسوی«فا بیان» دختر 28 ساله فرانسوی است. تا چندی قبل مدل لباس بسیار معروفی بود که شرکت‌های بزرگ به خاطر زیبایی‌اش با او قراردادهای کلان می‌بستند.عکس او در مجله‌ها و شبکه‌های مختلف تلویزیونی به نمایش در می‌آمد ولی حالا در روستاهای دور دست افغانستان به درمان بیماران می‌پردازد و از زندگی خودش بسیار راضی و خوشحال است چرا که او حالا اسلام را پذیرفته و یک مسلمان است.
به گزارش مشرق نیوز:

فا بیان با اعتماد به نفس کامل گفت: «اگر لطف و رحمت خداوند شامل من نمی‌شد، هیچ گاه نمی‌توانستم مسلمان شوم و تا آخر عمرم مانند یک حیوان زندگی می‌کردم. من در آن زندگی فقط به دنبال سیراب کردن هوس و شهوت‌های خود بودم و هیچ اصول و ارزشی برای خود نداشتم. از کودکی آرزو داشتم پرستار شوم، اکنون که مسلمان شده‌ام به آرزوی خود رسیده‌ام.»
او گفت: «در حال و هوای کودکی همواره خودم را در حالت کمک به کودکان بیمار تخیل می‌کردم اما وقتی بزرگ‌تر شدم، به دلیل زیبایی ظاهری که دارم ناخودآگاه به سمت دنیای مدل کشیده شدم و از شکل من استفاده ابزاری می‌شد، دقیقاً مانند یک وسیله مدت دار که بویی از انسانیت در آن نبود.» ادامه مطلب...

نویسنده » م.ر. بسیجی » ساعت 2:29 عصر روز پنج شنبه 90 آذر 17

   1   2   3   4   5      >