سفارش تبلیغ
صبا ویژن
صفحه اصلی مطالب مربوط به حجاب زندگینامه ،وصیتنامه ،خاطرات ،دانلود نوا و نما پیرامون شهید کاظمی داستان کوتاه و مطالب پیرامون زندگی و تصمیم گیری بهتر اخبار سیاسی ، اجتماعی ، فرهنگی سیاسی دانستنیهای مربوط به اهل بیت  و غیره دانلود نوا کلیپ برنامه و غیره شعر فرهنگ، سینما پیامک برای مناسبت ها،امام زمان دانستنی های چهارده معصوم سخنرانی ها مطالب و دستورالعمهای عرفانی،اخلاقی وتهذیب نفس; سخنرانی ها مطالب و دستورالعمهای اخلاقی مانند غیبت وغیره; مطالب،کلیپ،نواها،عکس ،پیامک ،شعر ودعاهای مربوط به حضرت ولیعصر مطالب،کلیپ،نواها،عکس و... مربوط به شهدا و دفاع مقدس  خاطرات،بیانات،کلیپ،نواها،عکس و... مقام معظم رهبری  دام ظلله العالی ومطالب مربوط به بحث ولایت  دانلود نرم افزارهای موبایل مذهبی،کلیپ و نوا مطالب پیرامون شهرستان آذرشهر  دل نوشته،درد دلهای خودم  مطالب قرآنی، دانلود اذان و تلاوت قرآن   دانلود تلاوت و نغمات قرآنی

برای دیدن بهتر وبلاگ از مرورگر فایر فاکس و کروم استفاده کنید......... تا کسی رخ ننماید ز کسی دل نبرد / دلبر ما دل ما برد و به ما رخ ننمود*******اللـــهم عجل لولـــیکـــ الفرج******* نــدبه خوانیم تـــو را هر سحر آدینه / تو کدام آیــنه ای؟ صلّ علی آیـیـنه ......برگزاری دعـــــای ندبه در شهرستان آذرشهر هرهفته در مسجد سفید محله6:30 .





درباره نویسنده
اسفند 90 - گل نرگس
م.ر. بسیجی
ای رونق گلزار کجایی گل نرگس/ مردیم ز آزار کجایی گل نرگس/ از بس که به زنگار نشستیم ندیدیم/ ای آینه رخسار کجایی گل نرگس/ دیدم به سر شاخه گل بلبل سرمست/ می خواند به گلزار کجایی گل نرگس/ ............................................................ دیدند دشمنان که در این خطه لاف نیست/ شمشیر دوستان علی در غلاف نیست/ در این قبیله نخل تناور همیشه هست/ مقداد هست، مالک اشتر همیشه هست/ اینجا که کوفه نیست خوارج علم شوند/ سلمان نمرده است اباذر همیشه هست/ صف بسته‌اند این همه سردارها به شوق/ یعنی برای پیش‌کشت سر همیشه هست/ روشن‌ترین روایت عمار می‌شویم/ در عشق رهبری همه تمار می‌شویم.
تعداد پست ها: 514
تماس با نویسنده

موسیقی وبلاگ


عناوین یادداشت ها


آمار بازدید
بازدید کل :750347
بازدید دیروز :21
بازدید امروز : 17

موضوعات وبلاگ

شعر[94] . امام زمان[90] . تصویر[61] . مناسبت ها[51] . گل نرگس[50] . دل نوشته[47] . عرفان[41] . دانلودکده[39] . شهدا[36] . سیاسی[34] . خبری[31] . پیامک[30] . حضرت آقا[28] . حضرت زهرا*س*[28] . امام علی النقی*ع*[28] . قرآن[26] . حجاب[25] . محرم[24] . معصومین[19] . بیشتر بدانیم[19] . فرهنگی[16] . imam naghi[14] . انتخابات[13] . شهید کاظمی[13] . حدیث[11] . اخلاق[10] . موبایل[9] . رجب[7] . اشعار فرامرز عرب عامری[7] . حضرت امام[7] . از آذرشهر[6] . عاشقانه ها[6] . امام علی*ع*[5] . بسیج[4] . طنز[4] . نکات مدیریتی[4] . نقدشبکه های ماهواره ای[3] . قالب های مذهبی وبلاگ[3] . داستان کوتاه[3] . پاسخ به شبهات محرم[3] . امام رضا*ع*[3] . پاورپوینت[2] . پیامک[2] . امر به معروف و نهی از منکر[2] . مناجات[2] . ســـردار غلام عسگر کریمـــــیان . نتایج جشنواره . نقدشبکه های ماهواره ای . نماز . اذان . امام محمدباقر*ع* . امام کاظم*ع* . دانلودکده . ترتیل کل قرآن کریم . تلاوت . جملات زیبا .

عضویت در خبرنامه
 

لینکهای روزانه

لینک دوستان
قطره و دریا
همنشین
دل نوشته ها
موعود هادی
پوکه.با شهدا باشیم
من حلقه ام وراه به میخانه ندارم
هر شب تنهایی
سجاده ای پر از یاس
قنوت جویبار
چلچراغ شهادت
أنٌ الارض یرثها عبادی الصالحون
منتظر قائم(عج)
السلام علیکم یا اهل بیت النبوه
عیسی طلبه مشهدی
یادداشت های شخصی محسن مقدس زاده
منادی معرفت
طریق یار
عطر یاس
جرعه ای از شراب عشق
بچه های خدا
حرم الشهدا
بشری
راه فضیلت
سلام بچه ها
آشیانه سردارغم ها وسالار آشیانه قلبها
صراط
از جانبازی تا شهادت
قافله شهدا
بر و بچه های ارزشی
مذهب عشق
تـــــــــــــــربـــــــــــــــت دل
زندگی کاروانی
نوجوونی از خودتون
تریبون
بسیجیان عملیاتی
سیدالشهداء
عصر ظهور
زنده یاد * آه از بهار بی یار*
بشارت هودر
باریک بین
حاج آقا مسئلةٌ
عمارگراف
داستان سرا
12.کجایند مردان بی ادعا...
یک وبلاگ مذهبی نظامی
9.انتظار
3.طنین نبض باران
13.یااباصالح المهدی ادرکنی
25.گوهری در صدف
27.همین نزدیکیست
به سوی ظهور
بسیجی مظهر صبر و بصیرت
معرفت مهدوی
بسیجیان گمنام
کجایید ای شهیدان خدایی
شمیم یاس
سرباز صفر جنگ نرم
دلتنگ مهدی*عج*
تا شهادت
بصیرت سایبری
اسکالپل
دارالشیعه
14. طلبه صفر
شاعرانه
1.حجاب
3.ماتم کده مجازی حسین(در حسرت کربلا)
آرامشم ده
13. یامهدی
2.جانم فدای غربتت امام نقی علیه السلام
حضرت مهدی(عج)
سازمان زنان انقلاب (منطقه6)
بهشتیان
بیا تا برویم...
رزمندگان سایبری
10.این سایبریون
یاسی ترین یاس
امین
بیایین آدم شیـــم

آرشیو وبلاگ
آبان 89
پاییز 89
تابستان 90
پاییز 90
زمستان 90
اسفند 90
بهمن 90
فروردین 91
اردیبهشت 91
خرداد 91
تیر 91
مرداد 91
شهریور 91
مهر 91
آبان 91
آذر 91
دی 91
بهمن 91



لوگوی وبلاگ



لوگوی دوستان














وبلاگ فارسی

   

سلحشورکارگردان مجموعه «یوسف پیامبر» در گفت و گو با خبرنگار سینماپرس، به جشنواره فیلم فجر تاخت و گفت: برخی از آثاری که در جشنواره سی ام فیلم فجر برگزیده شدند آثاری ارزشمند بودند و به حق انتخاب شدند اما برخی از آثار از روی مصلحت اندیشی انتخاب شدند و به خاطر سابقه ای که آن افراد در گذشته داشتند به آن ها تعلق گرفت نه فیلم هایی که در جشنواره امسال با آن شرکت کرده بودند.

سلحشور جشنواره را به مصلحت اندیشی متهم کرد و ادامه داد: مصلحت اندیشی مهم ترین آفت سینما است. به کسانی که لیاقت نداشتند به اسم پیشکسوت و از روی مصلحت اندیشی بها داده ایم و آن ها هم قدر این احترامی که به آن ها گذاشته شده، ندانستند. ادامه مطلب...


نویسنده » م.ر. بسیجی » ساعت 11:27 صبح روز سه شنبه 90 اسفند 9

حضور پاسخ تحریم
منبع : تلخندک



نویسنده » م.ر. بسیجی » ساعت 8:21 عصر روز دوشنبه 90 اسفند 8

فاش میگویم

چنان در قید مهرت پای بندم             که گویی آهوی سر در کمندم
گهی بر درد بی درمان بگریم            گهی برحال بی سامان بخندم
مرا هوشی نماند از عشق وگوشی      که پند هوشمندان کار بندم
مجال صبر تنگ آمد به یک بار            حدیث عشق بر صحرا فکندم
نه مجنونم که دل بردارم ازدوست          مده گر عاقلی بیهوده پندم
   چنین صورت نبندد هیچ نقاش              معاذالله من این صورت نبندم   
چه جان‌ها در غمت فرسود وتن‌ها       نه تنها من اسیر و مستمندم
تو هم بازآمدی ناچار و ناکام                      اگر بازآمدی بخت بلندم
گر آوازم دهی من خفته درگور                     برآساید روان دردمندم
سری دارم فدای خاک پایت                گر آسایش رسانی ور گزندم
و گر در رنج سعدی راحت توست      من این بیداد بر خود می‌پسندم

پی نوشت: داشتم غزلیات سعدی میخوندم که به این شعر برخوردم تیتراژ پایانی سریال از یاد رفته اس که متنشو خیلی دوس داشتم البته اونجا همه ی شعرو نمیخوند.



نویسنده » م.ر. بسیجی » ساعت 8:17 عصر روز دوشنبه 90 اسفند 8

بولتن نیوز - تا انتخابات : یکی از مراجع تقلید قم در پاسخ به استفتائی با تأکید بر حضور گسترده در انتخابات، استفاده از بیت المال را در تبلیغات انتخاباتی و اهانت به کاندیدای رقیب را خلاف شرع و حرام عنوان کرد.
برنامه زمزم احکام رادیو معارف در ایام نهمین انتخابات مجلس شورای اسلامی به این موضوع پرداخته و در جریان این برنامه به پاسخ استفتائات مخاطبان از آیت الله العظمی ناصر مکارم شیرازی در مورد مسئله انتخابات پرداخته است.
در یکی از استفتائات شنوندگان برنامه از این مرجع تقلید آمده است: از آنجا که انتخابات ارتباط مستقیم با سرنوشت ما دارد آیا شرکت در انتخابات واجب است؟ ادامه مطلب...


نویسنده » م.ر. بسیجی » ساعت 4:38 عصر روز یکشنبه 90 اسفند 7

 بولتن نیوز: اهمیت تنگه استراتژیک هرمز و به موازات آن استیلای بر آب های خلیج فارس از آن چنان اهمیتی برخوردار است که ارتش ایالات متحده برای آنکه قدرت خود را در این منطقه از دست ندهد، مدتی است که در یک مانور نظامی- رسانه ای، ناو هواپیمابر آبراهام لینکلن را وارد این آب ها کرده است.
به گزارش بولتن ماجرا شاید از آنجا آغاز شد که مسوولین و مقامات تراز اول نظامی و سیاسی ایران در سخنان خود به این موضوع اشاره کردند که در صورت تهدیدات خارجی در خلیج فارس اولا به شدیدترین وجه ممکن پاسخ دشمن را خواهند داد و ثانیا این امر موجب خواهد شد تا جمهوری اسلامی ایران در اقدامی پیش دستانه، تنگه هرمز را ببندد.
بر این اساس بلافاصله خبری در رسانه های غرب منتشر شد که قرار است ایالات متحده برای تجهیز ناوگان پنجم نیروی دریایی خود، ناو جدید لینکلن را جایگزین ناو قدیمی موجود در خلیج فارس کند. برای این امر نیروی دریایی آمریکا حتی به تعدادی از خبرنگاران رسانه های بزرگ جهان اجازه داد تا چند روزی را به همراه ناو لینکلن در این منطقه حضور داشته باشند.
یکی از این گزاشگران «کسری ناجی» گزارشگر سایت بی بی سی بود. وی در وبلاگ شخصی خود مطلبی در این باره به رشته تحریر در آورده است. در ابتدای این مطلب می خوانیم: ادامه مطلب...


نویسنده » م.ر. بسیجی » ساعت 1:0 صبح روز یکشنبه 90 اسفند 7

[تصویر:  32400_432.jpg]وبلاگ فرزند خاک: هنگامی که فرانسوا میتران در سال 1981 میلادی زمام امور فرانسه را بر عهده گرفت،ازمصر تقاضا شد تا جسد مومیایی شده فرعون را برای برخی آزمایشها و تحقیقات از مصر به فرانسه منتقل کند.

جسد فرعون به مکانی با شرایط خاص در مرکز آثار فرانسه انتقال داده شد تا بزرگترین دانشمندان باستانشناس به همراه بهترین جراحان و کالبد شکافان فرانسه، آزمایشات خود را بر روی این جسد و کشف اسرار متعلق به آن شروع کنند.
رئیس این گروه تحقیق و ترمیم حسد یکی از بزرگترین دانشمندان فرانسه به نام پروفسور موریس بوکای بود، او بر خلاف سایرین که قصد ترمیم جسد داشتند، در صدد کشف راز و چگونگی مرگ این فرعون بود.

تحقیقات پروفسور بوکای همچنان ادامه داشت تا اینکه در ساعات پایانی شب نتایج نهایی ظاهر شد بقایای نمکی که پس از ساعت ها تحقیق بر حسد فرعون کشف شد دال بر این بود که او در دریا غرق شده و مرده است و پس از خارج کردن جسد او از دریا برای حفظ جسد، آن را مومیایی کرده اند. اما مسئله غریب و آنچه باعث تعجب بیش از حد پروفسور بوکای شده بود این مسئله بود که چگونه این جسد سالمتر از سایر اجساد، باقی مانده در حالی که این جسد از دریا بیرون کشیده شده است.

حیرت و سردرگمی پروفسور دوچندان شد وقتی دید نتیجه تحقیق کاملا مطابق با نظر مسلمانان در مورد غرق شدن فرعون است و از خود سئوال می کرد که چگونه این امر ممکن است با توجه به اینکه این مومیایی در سال 1898 میلادی و تقریبا در حدود 200 سال قبل کشف شده است،در حالی که قرآن مسلمانان قبل از 1400 سال پیدا شده است؟!

لذا بعد از اتمام کار به کشورهای اسلامی سفر کرد و به تحقیق پرداخت تا بالاخرة آیه 92 سوره یونس (فالیوم ننجیک ببدنک لتکون لمن خلفک ایه و ان کثیرا من الناس عن ایاتنا لغافلون .
پس امروز جسد بی جان تور را از آب رهایی می بخشیم به این دلیل که برای آیندگان نشانه ای از سرانجام گناه باشی تا افراد ظالم از تو عبرت گرفته و دست از ستم خود بکشند و افراد مومن بر ایمانشان افزوده شود و با اراده محکمتری بر اساس اعتقادات خویش عمل کنند اما بسیاری از مردم از آیات و نشانه های ما غافلند 
) را برایش خواندند.به این صورت بود که به دین مبین اسلام مشرف شد.
منبع: (نشریه فرهنگی مادبه- دانشگاه علوم و فنون قرآن کریم) ، انجمن تخصصی قاریان قرآن کریم 



نویسنده » م.ر. بسیجی » ساعت 7:35 عصر روز شنبه 90 اسفند 6

حاج حسین خرازیتابناک : فرمانده شهید حاج حسین خرازی، فرمانده خوش اخلاق، پرتلاش و پر جنب جوش بود؛ آنقدر که با یک دست زمین را به آسمان می‌دوخت. مقام معظم رهبری هم او را پرچمدار جهاد و شهادت خطاب کرده بود. جا دارد در آستانه شهادت این فرمانده بزرگ، لحظاتی در زندگی و خاطرات او بیندیشیم.
 
زندگی‌نامه
شهید «حسین خرازی»، در سال 1336ه.ش در خانواده‌ای مذهبی و متدین در شهر اصفهان متولد شد. تحصیلات ابتدایی و راهنمایی و دبیرستان را در همان شهر، در فضایی مذهبی، پشت سر گذاشت و پس از اخذ دیپلم، در آستانه سال 1355به سربازی رفت. پس از پیروزی انقلاب اسلامی، با عضویت در کمیته دفاع شهری اصفهان و درگیری با ضد انقلاب منطقه، نقش فعال و تعیین کننده‌ای ایفا نمود.

در اواسط بهمن ماه سال 1358، به مناطق درگیری با ضد انقلاب در کردستان رفت و به همراه گردان ضربت، به مبارزه با توطئه‌های نیرو‌های چپ و ضد انقلاب پرداخت. مقصد بعدی حسین، خوزستان بود. هنوز روزهای آغازین جنگ بود که حسین به همراه 50 تن از یارانش عازم این خطه شد و در نیمه دوم بهمن ماه سال 59، فرمانده جبهه دارخوین را به عهده گرفت.

در سال نخست جنگ، جبهه دارخوین، به کلاس درس مجاهدت و خودسازی تبدیل شد و عملیات «فرمانده کل قوا» در این جبهه با موفقیت به انجام رسید. در همین منطقه، هسته اصلی «تیپ 14 امام حسین(ع)» شکل گرفت که بعدها ثمرات مهمی برای کشور به ارمغان آورد.
عملیات «خیبر»، نبردی بود در منطقه «طلائیه» که «حاج حسین» دست راست خود را در جریان آن تقدیم آرمان‌هایش کرد و سرانجامِ حیات سراسر عاشقانه او در عملیات تکمیلی کربلای پنج، به تاریخ هشتم اسفند ماه 1365، رقم خورد.
خاطرات:
انسان بزرگ
در طلائیه، غوغا شده بود. دشمن با توپ و خمپاره همین‌طور یک‌ریز آتش می‌ریخت، به گونه‌ای که به نظر می‌رسید می‌خواهند همه خط ما را یک‌باره نابود کند. ما رفته بودیم چپیده بودیم در عمق سنگر و لحظه شماری می‌کردیم کی یک گلوله هم بیاید بیفتد آن‌جا. بالاخره و پس از لحظاتی کابوس‌گونه، منطقه آرام و آتش دشمن سبک شد. ما آرام آرام از سنگرها آمدیم بیرون. عده‌ای از بچه‌ها به شکلی غریب شهید شده بودند. نزدیک که رفتیم، دیدیم یکی انگار هنوز زنده است و در حال مراقبت از آن‌ها. دویدیم طرفش؛ حاج حسین بود. یک دستش قطع شده بود و خون تمام هیکلش را سرخ کرده بود.
یکی از بچه‌ها جلوتر رفت و گفت: حاجی چی شده؟
نگاه به شهدای دور و برش انداخت و گفت: چیزی نیست؛ یک خراش کوچکه! ادامه مطلب...


نویسنده » م.ر. بسیجی » ساعت 11:2 صبح روز شنبه 90 اسفند 6

گزارش تکان دهنده روزنامه دیلی میل؛
40 درصد آمریکایی ها از طریق روابط نامشروع متولد شده اند!! گروهی از محققان دانشگاه واشنگتن طی پژوهشی دریافته اند، از میان رده های مختلف سنی زنان حدود 40 درصد از آنها هنگام وضع حمل، به صورت نامشروع باردار شده اند و رشد سریع تولدهای نامشروع طی 20 سال اخیر، بیشتر به زنان سفیدپوست با تحصیلات عالی دانشگاهی اختصاص دارد.
به گزارش سرویس فرهنگی اجتماعی جام نیوز به نقل از روزنامه دیلی میل؛ هر چه به پیش می رویم آثار مخرب و ویرانگر تفکرات لیبرالیستی و سکولار بر جامعه غرب و به ویژه آمریکا بیشتر نمایان می شود، به طوری که روزانه بر تعداد و حجم اخباری که بر سقوط و فروپاشی اخلاقی در این جوامع صحه می گذارند، افزوده می شود. ادامه مطلب...


نویسنده » م.ر. بسیجی » ساعت 6:46 صبح روز شنبه 90 اسفند 6

حجت الاسلام پناهیانبه گزارش رجانیوز:
حجت الاسلام پناهیان بدون نام بردن از علی مطهری با یادآوری یکی از ادعاهای وی و سپس نقد آن، بیان داشت:

برخی از نمایندگان اصول‎گرای مجلس که از حداقل درایت سیاسی برخوردار نیستند، می گویند که مجلس نباید تابع اشارات رهبری باشد بلکه فقط باید تابع فرامین و حکم حکومتی باشد! در حالی‌که مجلسی که چنین باشد، به نقطه امید دشمن تبدیل خواهد شد و امنیت و اقتدار کشور را کاهش خواهد داد. به نماینده اصول‌گرا می گوییم چرا رسانه بیگانه سخنان تو را پخش می‎کند، می گوید من نمی‎دانم چرا این‎کار را می کند! ما باید ببینیم مواضع کدام یک از نامزدها در بی بی سی با اشتیاق پوشش داده می شود و به این افراد رای ندهیم و در مقابل ببینیم دشمنان از مواضع چه کسی برآشفته می شوند، به او رای بدهیم.



نویسنده » م.ر. بسیجی » ساعت 6:40 صبح روز شنبه 90 اسفند 6

دیری است که دعاهایمان "ندبه" شده است و هر صبح جمعه مشعل چشم های ما با زلال اشک روشن می شود.
و من در کوچه های سرگردان غیبت، تو را می جویم، شاید مرا به میهمانی نگاهت بخوانی...
العجل العجلکویر وجودم در انتظار باران ظهور توست و برکه ی کوچک هستی ام به نظاره دریای حضورت.
پیکر خسته ی به خاک نشسته ام را تنها
تو و یاد تو به دیار قرار می رساند

آه، ای حضور! ای دریای نور!
دلم در کوچه پس کوچه های انتظار گرفتار است،
به دنبال روزنه ای، نسیمی، آوایی، نمی دانم، در پی کسی هستم.

کسی که سبد بلورین دعایم را پر از استجابت کند؛
و در طاقچه خاکستری وجودم برگ سبزی، گل سرخی
و شاید هم چکاوک خوشخوان و زیبایی به یادگار گذارد.
تو را در کوچه باغ های امید می جویم و در سجاده های بی ریا می بینم.
نام تو را و عکس آسمانی ات را در ماه جستجو می کنم و در لبهای نیایش و اشک های ندبه می بینم. ادامه مطلب...


نویسنده » م.ر. بسیجی » ساعت 8:16 عصر روز پنج شنبه 90 اسفند 4

<      1   2   3   4   5   >>   >