سفارش تبلیغ
صبا ویژن
صفحه اصلی مطالب مربوط به حجاب زندگینامه ،وصیتنامه ،خاطرات ،دانلود نوا و نما پیرامون شهید کاظمی داستان کوتاه و مطالب پیرامون زندگی و تصمیم گیری بهتر اخبار سیاسی ، اجتماعی ، فرهنگی سیاسی دانستنیهای مربوط به اهل بیت  و غیره دانلود نوا کلیپ برنامه و غیره شعر فرهنگ، سینما پیامک برای مناسبت ها،امام زمان دانستنی های چهارده معصوم سخنرانی ها مطالب و دستورالعمهای عرفانی،اخلاقی وتهذیب نفس; سخنرانی ها مطالب و دستورالعمهای اخلاقی مانند غیبت وغیره; مطالب،کلیپ،نواها،عکس ،پیامک ،شعر ودعاهای مربوط به حضرت ولیعصر مطالب،کلیپ،نواها،عکس و... مربوط به شهدا و دفاع مقدس  خاطرات،بیانات،کلیپ،نواها،عکس و... مقام معظم رهبری  دام ظلله العالی ومطالب مربوط به بحث ولایت  دانلود نرم افزارهای موبایل مذهبی،کلیپ و نوا مطالب پیرامون شهرستان آذرشهر  دل نوشته،درد دلهای خودم  مطالب قرآنی، دانلود اذان و تلاوت قرآن   دانلود تلاوت و نغمات قرآنی

برای دیدن بهتر وبلاگ از مرورگر فایر فاکس و کروم استفاده کنید......... تا کسی رخ ننماید ز کسی دل نبرد / دلبر ما دل ما برد و به ما رخ ننمود*******اللـــهم عجل لولـــیکـــ الفرج******* نــدبه خوانیم تـــو را هر سحر آدینه / تو کدام آیــنه ای؟ صلّ علی آیـیـنه ......برگزاری دعـــــای ندبه در شهرستان آذرشهر هرهفته در مسجد سفید محله6:30 .





درباره نویسنده
آبان 91 - گل نرگس
م.ر. بسیجی
ای رونق گلزار کجایی گل نرگس/ مردیم ز آزار کجایی گل نرگس/ از بس که به زنگار نشستیم ندیدیم/ ای آینه رخسار کجایی گل نرگس/ دیدم به سر شاخه گل بلبل سرمست/ می خواند به گلزار کجایی گل نرگس/ ............................................................ دیدند دشمنان که در این خطه لاف نیست/ شمشیر دوستان علی در غلاف نیست/ در این قبیله نخل تناور همیشه هست/ مقداد هست، مالک اشتر همیشه هست/ اینجا که کوفه نیست خوارج علم شوند/ سلمان نمرده است اباذر همیشه هست/ صف بسته‌اند این همه سردارها به شوق/ یعنی برای پیش‌کشت سر همیشه هست/ روشن‌ترین روایت عمار می‌شویم/ در عشق رهبری همه تمار می‌شویم.
تعداد پست ها: 514
تماس با نویسنده

موسیقی وبلاگ


عناوین یادداشت ها


آمار بازدید
بازدید کل :750378
بازدید دیروز :21
بازدید امروز : 48

موضوعات وبلاگ

شعر[94] . امام زمان[90] . تصویر[61] . مناسبت ها[51] . گل نرگس[50] . دل نوشته[47] . عرفان[41] . دانلودکده[39] . شهدا[36] . سیاسی[34] . خبری[31] . پیامک[30] . حضرت آقا[28] . حضرت زهرا*س*[28] . امام علی النقی*ع*[28] . قرآن[26] . حجاب[25] . محرم[24] . معصومین[19] . بیشتر بدانیم[19] . فرهنگی[16] . imam naghi[14] . انتخابات[13] . شهید کاظمی[13] . حدیث[11] . اخلاق[10] . موبایل[9] . رجب[7] . اشعار فرامرز عرب عامری[7] . حضرت امام[7] . از آذرشهر[6] . عاشقانه ها[6] . امام علی*ع*[5] . بسیج[4] . طنز[4] . نکات مدیریتی[4] . نقدشبکه های ماهواره ای[3] . قالب های مذهبی وبلاگ[3] . داستان کوتاه[3] . پاسخ به شبهات محرم[3] . امام رضا*ع*[3] . پاورپوینت[2] . پیامک[2] . امر به معروف و نهی از منکر[2] . مناجات[2] . ســـردار غلام عسگر کریمـــــیان . نتایج جشنواره . نقدشبکه های ماهواره ای . نماز . اذان . امام محمدباقر*ع* . امام کاظم*ع* . دانلودکده . ترتیل کل قرآن کریم . تلاوت . جملات زیبا .

عضویت در خبرنامه
 

لینکهای روزانه

لینک دوستان
قطره و دریا
همنشین
دل نوشته ها
موعود هادی
پوکه.با شهدا باشیم
من حلقه ام وراه به میخانه ندارم
هر شب تنهایی
سجاده ای پر از یاس
قنوت جویبار
چلچراغ شهادت
أنٌ الارض یرثها عبادی الصالحون
منتظر قائم(عج)
السلام علیکم یا اهل بیت النبوه
عیسی طلبه مشهدی
یادداشت های شخصی محسن مقدس زاده
منادی معرفت
طریق یار
عطر یاس
جرعه ای از شراب عشق
بچه های خدا
حرم الشهدا
بشری
راه فضیلت
سلام بچه ها
آشیانه سردارغم ها وسالار آشیانه قلبها
صراط
از جانبازی تا شهادت
قافله شهدا
بر و بچه های ارزشی
مذهب عشق
تـــــــــــــــربـــــــــــــــت دل
زندگی کاروانی
نوجوونی از خودتون
تریبون
بسیجیان عملیاتی
سیدالشهداء
عصر ظهور
زنده یاد * آه از بهار بی یار*
بشارت هودر
باریک بین
حاج آقا مسئلةٌ
عمارگراف
داستان سرا
12.کجایند مردان بی ادعا...
یک وبلاگ مذهبی نظامی
9.انتظار
3.طنین نبض باران
13.یااباصالح المهدی ادرکنی
25.گوهری در صدف
27.همین نزدیکیست
به سوی ظهور
بسیجی مظهر صبر و بصیرت
معرفت مهدوی
بسیجیان گمنام
کجایید ای شهیدان خدایی
شمیم یاس
سرباز صفر جنگ نرم
دلتنگ مهدی*عج*
تا شهادت
بصیرت سایبری
اسکالپل
دارالشیعه
14. طلبه صفر
شاعرانه
1.حجاب
3.ماتم کده مجازی حسین(در حسرت کربلا)
آرامشم ده
13. یامهدی
2.جانم فدای غربتت امام نقی علیه السلام
حضرت مهدی(عج)
سازمان زنان انقلاب (منطقه6)
بهشتیان
بیا تا برویم...
رزمندگان سایبری
10.این سایبریون
یاسی ترین یاس
امین
بیایین آدم شیـــم

آرشیو وبلاگ
آبان 89
پاییز 89
تابستان 90
پاییز 90
زمستان 90
اسفند 90
بهمن 90
فروردین 91
اردیبهشت 91
خرداد 91
تیر 91
مرداد 91
شهریور 91
مهر 91
آبان 91
آذر 91
دی 91
بهمن 91



لوگوی وبلاگ



لوگوی دوستان














وبلاگ فارسی

   

دانلود کتاب فرهنگ عاشورادانلود کتاب فرهنگ عاشورا نوشته آیت الله سید محمد شیرازی با فرمتPDF
روی عکس یا لینک بالا کلیک و وارد صفجه دانلود در کتابخانه مجازی ایران شوید==>
آن گاه که امام علی به شهادت رسید و مردم با امام حسن(ع) بیعت کردند و حضرت حکومت را در دست گرفت، مردم آمادگى روحى براى مبارزه اى سخت و طولانى با معاویه را نداشتند، به چند دلیل:

1- جنگ هاى قبلى (صفین، نهروان و جمل)؛
2- حیله گرى و تزویر معاویه و سست عنصرى بسیارى از مردم ؛
3- خطرات بیرونى که جامعه اسلامى آن زمان را تهدید مى کرد و درگیرى داخلى، آنان را براى حمله به مسلمانان بر مى انگیخت؛
4- حفظ جان شیعیان باقى مانده ؛
5- روشن کردن حیله گرى های معاویه و شناساندن چهره واقعی وی به مردم نا آگاه و سطحی نگر .

پس از شهادت حضرت على (ع)، امام مجتبى (ع) منبر رفت و بعد ازحمد و ثناى الهى و درود و صلوات بر جدّ بزرگوار خود حضرت خاتم الأنبیا (ص)و تمجید و تعریف از پدر مظلومش ومعرفى خود و خاندان رسالت، مردم با او بیعت نمودند. از فرداى آن روز امام، کارگزاران وحکّام خودرا در ولایات منصوب نمود. جاسوسى را که از طرف معاویه وارد کوفه شده بود، دستگیر کردند و گردن زدند و به ابن عباس ،حاکم خود در بصره نوشت : جاسوس دیگرى را که از طرف معاویه وارد بصره شده است ، بگیر و گردن بزن . به دنبال آن نامه اى با لحن تند به معاویه نوشت که : جاسوس مى فرستى و مکر و حیله ها مى کنى ؟! از قرار معلوم گویا قصد جنگ دارى ! اگر چنین است ، من آماده‌ام.(1) ادامه مطلب...


نویسنده » م.ر. بسیجی » ساعت 11:13 صبح روز شنبه 91 آبان 20

این برنامه حجم کمی داره در حدود 8 مگابایت و به راحتی نصب میشه اطلاعات خوبی راجع به دهه اول محرم واینکه چه اتفاقاتی برای امام حسین و یارانش تو این دهه افتاده داره.
دانلود نرم افزار عاشورائیان



نویسنده » م.ر. بسیجی » ساعت 6:0 صبح روز جمعه 91 آبان 19

نرم افزار قراناین نرم افزار کامپیوتری قرآن رو بعد از کلی گشت و گذار تو سایت ابوتراب پیدا کردم البته جاهای دیگه هم بودن ولی لینک های دانلودشون یا خود برنامه مشکل داشت.20 مگابایت حجم خود برنامه اس که چون تفسیر نمونه و ترجمه داره فک میکنم زیاد نباشه.بسته صوتیش هم جداگانه است که 159 مگابایته و مال استاد پرهیزگاره.اگه یه نرم افزار قرآن مستقل از سی دی خواستین.نرم افزار خوبیه دانلودش کنین.

نصبش هم راحته فقط اینکه: بسته صوتی را بعد از بارگذاری باید در مسیر زیر کپی کنید Quran\data\sounds در غیر این صورت، برای شنیدن صوت آیات باید به اینترنت وصل باشید تا صداها از سایت خوانده شود.
لینک صفحه خود ابوترابو واستون گذاشتم  رو عکس یا لینک زیر کلیک کنید، وارد اونجا بشید و از اونجا دانلود کنین تا حق این سایت هم حفظ بشه.

دانلود نرم افزارکامپیوتری قرآن باصوت استادپرهیزگار وترجمه وتفسیر



نویسنده » م.ر. بسیجی » ساعت 1:55 عصر روز پنج شنبه 91 آبان 18

بیانات امام خامنه ای در مورد امر به معروف و نهی از منکر:
بزرگترین حربه در مقابل گناهکار، گفتن و تکرار کردن است. اینکه یک نفر بگوید اما ده نفر ساکت بنشینند و تماشا کنند، نمى‏ شود. اگر یکى دچار ضعف نفس بشود، یکى خجالت بکشد و یکى بترسد، اینکه نهى از منکر نخواهد شد.
چرا کسانى از گفتن ابا مى‏ کنند؟ یک عده بر اثر ضعف نفس از گفتن ابا مى‏ کنند، یک عده هم خیال مى‏ کنند که گفتن فایده ‏یى ندارد؛ باید با دست جلو بروند! نه، زبان از دست خیلى مهم‏تر است.
چرا این واجب امر به‏ معروف‏، امر به کارهاى خوب در جامعه‏ ى اسلامى هنوز اقامه نشده است؟ نگویید به من چه؛ او هم نمى‏ تواند بگوید به تو چه؛ اگر هم گفت، شما اعتنا نکنید.
اما همه نمى‏ کنند. همه تجربه نمى‏ کنند، مى‏ گویند آقا چرا اثر نمى‏ کند؛ تجربه کنید. منکرى را که دیدید، با زبان تذکّر دهید.
دانلود کتاب واجب فراموش شده            دانلود کلیپ صوتی / امر به معروف و نهی از منکر از نگاه رهبری
منبع:سایت رهبری



نویسنده » م.ر. بسیجی » ساعت 12:40 صبح روز چهارشنبه 91 آبان 17

نسیم مبارک عاشورانسیم مبارک عاشورا نام کتابی است از مقام معظم رهبری درمورد تحلیل تحریفات عاشورا ،درصورت تمایل روی عکس کتاب کلیک و دانلود کنید==>
برای روشن شدن جواب باید هم در معنا و مفهوم ارث دقت کنیم و هم امامت را بازشناسیم، تا بفهمیم آیا امامت می‌تواند موروثی باشد و چرا این نسل و افرادی از این سلسله به امامت رسیده‌اند؟
1- ارث یعنی دارایی‌هایی که فرد در طول عمر خود کسب کرده، ملک و مال اوست و با مردن او به خویشاوندان نزدیک منتقل می‌شوند. کسی که در دوران زندگی خود زمین بایری را آباد کرده، بنایی ساخته، طلا و جواهری ذخیره نموده و... اموال و دارایی‌ها که متعلق به اوست، پس از مرگ وی به نزدیکان او(به ترتیبی که در کتب فقه آمده) منتقل می‌شود؛ اما این فرد علاوه بر اموال و دارایی‌ها،‌ یکسری حالات و روحیّات هم پیدا کرده، با مجاهدت و ریاضت و عبادت، به یقین، علم، بردباری، کنترل خشم و دیگر فضائل اخلاقی هم آراسته گردیده است اما این حالات و روحیات از او جدایی ناپذیرند و صفات روحی و ذاتی وی شده‌اند و پس از ایشان به عنوان اموال او باقی نمی‌مانند تا به خویشاوندان وی به ارث برسد.
البته گاه به اصطلاح عرفی و مجازی می‌گویند: شاگردان وی وارث علم اویند یا فرزند او وارث حلم و بردباری اوست؛ یعنی شاگردان توانسته‌اند از او یاد بگیرند و از چشمة علم وی سیراب شوند یا فرزند او توانسته مانند پدر به زینت بردباری آراسته گردد، نه اینکه به معنای واقعی علم یا حلم از متوفی به آنان انتقال یافته باشد. امامت از اموال و دارایی‌های اکتسابی امام نیست و میراث ایشان نمی‌باشد، تا پس از او به فرزندش یادگیری به ارث برسد.

2 – آنچه وارث را شایستة ارث بردن می‌کند، فقط انتساب نسبی یا سببی است، یعنی همین که فرزند یا همسر متوفی باشد، برای ارث بردن کافی است و شرط دیگری لازم نیست.
ممکن است بین وارث و متوفی هیچ همسانی وجود نداشته باشد، مثلاً متوفی فردی دانشمند، فاضل، پارسا و معنوی است، ولی وارث نادان، بی تقوا،‌مادی و اهل فساد است، ولی چون با متوفی رابطه نسبی دارد، از او ارث می‌برد اما امامت این گونه نیست و کسی که منصب امامت را عهده دار می‌گردد، باید صلاحیت‌های فوق‌العاده داشته باشد. ادامه مطلب...


نویسنده » م.ر. بسیجی » ساعت 4:59 عصر روز سه شنبه 91 آبان 16

علامه قاضیسید علی قاضی طباطبایی معروف به علامه قاضی
استاد علامه طباطبایی و آیت الله بهجت
ولادت: 9 اردیبهشت 1245ش تبریز
وفات: 16 بهمن 1325 ش قبرستان وادی السلام
در ویژگی های اخلاقی این عارف بزرگ آمده:
آن قدر متواضع بود و خود را کم و دست خالی می‌دانست که به سید هاشم که به ایشان عشق و ارادت می‌ورزید می‌گفت: «من به تو و همه شماهایی که می‌آیید این جا می‌گویم که من هم یکی هستم مثل شما. از کجا معلوم شما چند نفر در کار من مبالغه نمی‌کنید! و روز قیامت اون جاسم جاروکش کوچه‌ها رد شود و به بهشت برود و من هنوز در آفتاب قیامت ایستاده باشم.»

هیچ گاه در صدر مجلس نمی‌نشست و با شاگردانش هم که بیرون می‌رفت جلو راه نمی‌رفت، و آن گاه که در منزل، شاگردان و مهمانان سراغشان می‌آمدند برای همه به احترام می‌ایستاد.
آیت الله سید عباس کاشانی در این باره می‌فرماید: من آن موقع سن کمی داشتم، ولی ایشان اهل این حرف‌ها نبود. بچه‌های کم سن و سال هم که به مجلسشان می‌آمدند بلند می‌شدند و هر چه به ایشان می‌گفتند اینها بچه هستند، می‌فرمودند: «خوب است بگذارید این‌ها هم یاد بگیرند.»
آیت الله نجابت نقل می‌کردند:«او آن قدر مبادی آداب است که وقتی در منزل مهمان دارد برای خواندن نماز اول وقتش از او اجازه می‌گیرد.»
یکی از علماء نجف نقل می‌کرد:«من یک روز به دکان سبزی فروشی رفته بودم دیدم مرحوم قاضی خم شده و مشغول کاهو سواکردن است و به عکس معمول، کاهوهای پلاسیده و آن‌هایی را که دارای برگ‌های خشن و بزرگ هستند بر می‌دارد. من کاملاً متوجه بودم تا مرحوم قاضی کاهو‌ها را به صاحب دکان داد و ترازو کرد و مرحوم قاضی آن‌ها را زیرعبا گرفت و روانه شد. من که در آن وقت طلبه جوانی بودم و مرحوم قاضی مسن و پیرمردی بود به دنبالش رفتم و عرض کردم آقا سؤالی دارم، چرا شما به عکس همه، این کاهوهای غیر مرغوب را سوا کردید؟ مرحوم قاضی فرمود: آقا جان من! این مرد فروشنده شخص بی بضاعت و فقیری است و من گاهگاهی به او مساعدت می‌کنم و نمی‌خواهم چیزی به او داده باشم تا اولاً آن عزت و شرف و آبرو از بین برود و ثانیاً خدای نخواسته عادت کند به مجانی گرفتن و در کسب هم ضعیف شود. برای ما فرقی ندارد کاهوهای لطیف و نازک بخوریم یا از این کاهوها و من می‌دانستم که این‌ها بالاخره خریداری ندارد و ظهر که دکان را ببندد آن‌ها را به بیرون خواهد ریخت لذا برای عدم تضرر او مبادرت به خریدن کردم.»
شما را سفارش می‌کنم به این که : نمازهایتان را در بهترین و با فضیلت ترین اوقات آنها به جا بیاورید. اگر نماز را تحفظ کردید همه چیزتان محفوظ می‌ماند.
مرحوم علامه طباطبایی و آیت الله بهجت از ایشان نقل می‌کنند که می‌فرمودند: «اگر کسی نماز واجبش را اول وقت بخواند و به مقامات عالیه نرسد مرا لعن کند
در مورد نماز شب توصیه ایشان به علامه طباطبایی معروف است که:«دنیا می‌خواهی نماز شب بخوان، آخرت می‌خواهی نماز شب بخوان
به شاگردش می‌گوید رعایت حلال و حرام خود کرامت است.
وی در وصیت نامه خود تاکید بر نماز، ذکر مصائب اهل بیت و نرنجاندن مردم دارد.
 تسبیح صدیقه کبری سلام الله علیها و آیه الکرسی در تعقیب نماز ترک نشود...ودرمستحبات (تعزیه داری و زیارت حضرت سید الشهداء) مسامحه ننمایید و روضه هفتگی ولو دو سه نفری باشد؛ اسباب گشایش امور است و اگر از اول عمر تا آخرش در خدمت آن بزرگوار از تعزیت و زیارت و غیرهما را به جا بیاورید. هرگز حق آن بزرگوار ادا نمی‌شود و اگر هفتگی ممکن نشد دهه اول محرم ترک نشود.



نویسنده » م.ر. بسیجی » ساعت 6:57 عصر روز دوشنبه 91 آبان 15

فردظاهرنما و فرد باتقوا



نویسنده » م.ر. بسیجی » ساعت 12:26 صبح روز دوشنبه 91 آبان 15

شعر بسیار زیبای محمد علی بیابانی
ما از قدیم شهره افلاک گشته ایم                     زمزم نخورده ایم ولی پاک گشته ایم
قالو بلی نگفته اسیر کسی شدیم                     آری به پای مقدم او خاک گشته ایم 
ما را درون ظرف ولا نرم کرده اند                   آنجا جدا ز هر خس وخاشاک گشته ایم
ما خاک بوده ایم ومبدل به گل شدیم                   با قطره های کوثر نمناک گشته ایم
 
با نام او خدا به گل ما دمیده است                    قدریم و برتر از همه ادراک گشته ایم
با لطف حق ز عالمیان سر شدیم ما            از شیعیان حضرت حیدر شدیم ما
اول تو نوربودی وشمس الضحی شدی                با نام خویش زینت عرش خدا شدی ادامه مطلب...


نویسنده » م.ر. بسیجی » ساعت 7:2 عصر روز جمعه 91 آبان 12

عید غدیر



نویسنده » م.ر. بسیجی » ساعت 6:44 عصر روز جمعه 91 آبان 12

ولایت چیست ؟ اصل آفرینش                             کلید قفل سیر درک و بینش
ولایت چیست ؟تحصیل تعهد                                 صراط ما پس از ایاک نعبد
ولایت چیست ؟معراج تکامل                                پی اثبات ذات پاک حق قل
ولایت علت غایی است مارا                     به حمت فعل بی ماضی است مارا

ولایت آب و گل را در هم آمیخت                           که از آمیختن آدم برانگیخت
ولایت نور را شد ساحل نور                            که طوفانش بود در خط دستور
ولایت کوه آتش را کند گل                                     به ابراهیم در وقت توکل
ولایت در کف موسی عصا شد                       به امر حق به شکل اژدها شد


ولایت را دم عیسی قرین است               که انفاس خوشش جان آفرین است
ولایت در ولایت گشت کامل                             کز او نور هدایت گشت حاصل
ولایت جمع را تفریق دارد                                 که درکش سالها تحقیق دارد
ولایت رمز اثبات وجود است                           ز جود او همه بود و نبود است
ادامه مطلب...


نویسنده » م.ر. بسیجی » ساعت 6:38 عصر روز جمعه 91 آبان 12

<      1   2   3   4      >