• وبلاگ : گل نرگس
  • يادداشت : عمر : وقتي به در خانه علي*ع* رفتم...
  • نظرات : 0 خصوصي ، 3 عمومي
  • آموزش پیرایش مردانه اورجینال

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     

    با سلام
    نظر شما را به فتواي امام خامنه اي جلب مينمايم . و قبل از آن به عرض ميرسد
    ارزش شيعه به اين است که توانسته به داشته هاي خود افتخار کند .دليلي ندارد ديگران را حتي اگر يقين هم داشته باشيم متهم کنيم يا کوچک نمائيم (البته اين مورد غير اصل تبري و تولي است )زيرا شيعه از نظر تئوري هيچ کم ندارد مي توانيم ارزشهاي پررنگ خود را به رخ ديگران بکشنايم براي
    مثال همه کتابها پر است از فضائل امامان و حضرت فاطمه و کمترين فضائل از بزرگان اهل سنت . تاريخ پر از جنگ همه بزرگان اهل سنت با يکديگر است .
    تشکر
    آيت الله خامنه اي با صدور فتوايي توهين به عايشه همسر پيامبر اسلام و هر يک از
    نمادهاي اسلامي اهل تسنن را حرام اعلام کردند. اين فتوا ، با استقبال گسترده در جهان اسلام مواجه شده است. به گزارش خبرآنلاين ، رهبر معظم انقلاب در پاسخ به استفتائي اعلام کردند: " اهانت به نمادهاي برادران اهل سنت از جمله اتهام زني به همسر پيامبر اسلام [عايشه] حرام است. اين موضوع شامل زنان همه پيامبران و به ويژه سيد الانبياء پيامبر اعظم -حضرت محمد(ص) -مي شود."

    آيت الله خامنه اي اين موضوع را در پاسخ به استفتائي مطرح کردند که در آن خواسته شده بود تا ايشان نظر خود را درباره "اهانت و استفاده از کلمات تحقيرآميز و توهين به همسر پيامبر اسلام ام المومنين حضرت عايشه اعلام کنند."
    پاسخ

    عليکم السلام.قصد حقير توهين نبوده و اصلا باتوهين مخالفم حتي اگر کسي سزاوراش باشد چرا که:«ولا تسبو الذين يدعون من دون الله، فيسبو الله عدوا بغير علم ».تصوير نسب عمر را هم چون چنين برداشتي از آن مي شد از اين پست برداشتم ولي اين به معناي آن نيست که ازکارهايي که اين افراد کرده اند پرده پوشي کنيم حضرت اقا فرموده اند توهين نکنيم درست و به چشم اما ديگر نگفته اند ما هم بگوئيم ام المومنين !!!! يا عمر را با وجود جنايتش بزرگ (نوشته شما:بزرگي عمر در چشم مردم و سر بودن او در زمان خودش بسياري از مومنين را قانع کرد که خليفه بعد از رسول باشد.)بخوانيم!!اللهم العن اول ظالم ظلم حق محمد و آل محمد و آخر تابع له علي ذلک متشکرمياعلي


    سلام و خسته نباشيد

    به استحضار مي رساند حفصه دختر عمر بن خطاب همسر رسول خدا بود و قرآن براي همسران حضرت محمد ، خطاب ام المومنين دارد . اين سخنان زشت ، گزافه گوئي عده اي نادان است که نميدانند پيامبر با دختر زنازاده ازدواج نکرده .

    بزرگي عمر در چشم مردم و سر بودن او در زمان خودش بسياري از مومنين را قانع کرد که خليفه بعد از رسول باشد. اشتباه نکن حجو عمر با اين اوصاف ظلم در حق رسول اکرم است .

    مگر در جريان فتنه ، ما معتقد به زنا زاده بودن سران فتنه بوديم بلکه مشکل آنها را طغيان نفس مي دانستيم و دشمني ما با يک قوم نبايد ما را از اعتدال دور نکند (مضموني از آيه قران کريم )

    پاسخ

    سلام برادر اينکه قرآن عايشه و حفصه را با لفظ أم المؤمنين مي خواند، فقط يك پيام و ويژگي دارد و آن اين است كه بعد از پيامبر اکرم (صلى الله عليه و آله)، كسي حق ازدواج با زنان پيامبر اکرم (صلى الله عليه و آله) را ندارد. اگر عايشه، اكنون در جمع مسلمانان حاضر شود، براي تمام مسلمانان نامحرم است. ولي كسي نمي‌تواند با او ازدواج كند. همان‌طور كه با حضرت خديجه كبري (سلام الله عليها) و حفصه نمي‌تواند. بعضي از صحابه هم بودند كه مي‌گفتند پيامبر اکرم (صلى الله عليه و آله) بعضي از زنان و دختران زيباي ما را مي‌گيرد و اگر از دنيا برود، ما هم با همسران او ازدواج مي‌كنيم.جناب طلحه گفت:قيل: سبب نزوله أن بعض الناس قيل هو طلحة بن عبيد الله، قال: لئن عشت بعد محمد لأنكحن عائشة.گفته شده است كه سبب نزول اين آيه، اين است كه بعضي از مردم مانند طلحه، گفته‌اند: اگر بعد از محمد زنده باشم، با عايشه ازدواج مي‌كنم.والا اينها چه خيانت هايي که به اسلام نکردند.ازدواج با عايشه و حفصه هم حكمتهاى خاصّي داشت. حفصه شوهرش در احد كشته شده بود و به علت عدم بهره مندي از زيبايى هيچ كس حاضر به ازدواج با او نمى شد، از سوي ديگر پدرش عمر به هر كس مى رسيد پيشنهاد ازدواج با حفصه را مى داد و آنها امتناع مى كردند و چه بسا به ذهن مردم خطور مى كرد كه اگر كسى در جنگ كشته شود بازماندگانش دچار مشکل مى گردند و لذا هنگامي که عمر با اصرار از پيامبر(ص) خواست تا حفصه را به همسري گيرد حضرت قبول فرمود.پس ازدواج پيامبر با آنها جنبه سياسي دارد.اينکه نسب عمر چيست برکسي پوشيده نيست اما از ديدگاه اسلام حتي فرد زنا زاده هم مي تواند به گذشته خود غلبه کرده و راه خدايي در پيش گيرد آن چه عمر را ملعونش مي کند کارهايي است که بعد پيامبرص انجام داده نه صرفا نسبش.
    اللهم العن اول ظالم ظلم حق محمد و ال محمد و آخر تابع له علي ذلک